Завдання, основні напрямки та зміст діяльності методичної роботи

ЗЦКВПВ «Школа джур»

Мета:

          Удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, результативність навчально-виховного процесу центру.

Завдання:

                 - виявлення, вивчення та оцінка педагогічного досвіду працівників центру;

                - узагальнення та впровадження інноваційних програм та передових педагогічних технологій;

                - надання методичної допомоги та підтримки педагогам в їх педагогічній діяльності.

                             Основні напрямки діяльності:

- системне оновлення програмно-методичного забезпечення закладу;

- організація діяльності щодо підвищення рівня кваліфікації педагогів;

- керівництво роботою МО керівників гуртків, методичною радою;

- надання консультативної допомоги;

- участь у роботі атестаційної комісії;

- участь в організації та проведенні семінарів, нарад круглих столів тощо;

- координація діяльності органів дитячого самоврядування закладу.

 

 

Зміст діяльності:

-  розробка і створення навчально-методичних матеріалів;

- надання методичних рекомендацій педагогам з питань планування, складання навчальних програм, звітності, проведення занять тощо;

- вивчення форм, методів та технологій діяльності  ПНЗ сьогодення, адаптація їх до умов ЗЦКВПВ «Школа джур»;

- розробка рекомендацій для педагогів, дітей та батьків;

- створення інформаційного банку навчально-методичних матеріалів.

 

Творчість є найважливішою складовою

особистісного й професійного

зростання педагога

В методичній роботі закладу приділяється увага створенню умов для розвитку та розквіту творчого потенціалу керівників гуртків. Проведення професійних конкурсів – це шлях до творчого зростання педагогів.

 Конкурси активізують педагогічний колектив закладу на підвищення педагогічної майстерності, розвивають уміння педагогів презентувати власний досвід через виступ, презентацію.

 Конкурси допомагають педагогам відчути свою успішність, а успішний педагог, як правило, досягає добрих результатів в роботі з вихованцями. В конкурсах професійної майстерності, на рівні закладу показали високий професіоналізм  та творчу спрямованість своїх презентацій такі педагоги, як Чиженок Ю.А., Циб С.О., Жигуліна М.М., Слуцький Д.В., Циганок О.І., Архіпов А.В., Остапова Є.В.

Ці конкурси дали можливість налагодити систему обміну досвідом, інформацією, методичними розробками і між педагогами в колективі.

Конкурси професійної майстерності – це не тільки серйозні творчі випробування для педагогів, а й можливість впровадження в практику гурткової роботи цікавих форм і методів, підходів до навчання та виховання дітей, розвитку їх творчості та компетентності.

Polatus mela com est:


Maecenas vestibulum mollis diam. Pellentesque ut neque. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus.

Proin sapien ipsum, porta a, auctor quis, euismod ut, mi. Aenean viverra rhoncus pede. Pellentesque morbi habitant morb.

ООО «Компания» | ул. Пушкина 100 | 101000, Москва 

email: company@mycompany.com